بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1186
مقاله
در زمینه
شهر الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات شهر الکترونیک
-
921. موانع و چالشهای دانشگاه مجازی در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: آموزش مجازی، دانشگاه مجازی، شهر الکترونیکی، دانشگاه الکترونیکی علم و صنعت، چالشهای آموزش الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 12 -
922. ارائه یک مدل امنیتی برای شهر الکترونیکی بر پایه استاندارهای امنیتی معماری سرویس گرا
کلیدواژه ها: شهر الکترونیکی، معماری سرویس گرا، سرویسهای وبی ، استانداردهای امنیتی، نیازمندی های امنیتی، مدل امنیتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
923. نیازمندی های امنیتی رای گیری الکترونیکی در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: شهر الکترونیکی، رای گیری الکترونیکی، مشخصه های طراحی، نیازمندی های امنیتی، پروتکلهای رای گیری رمزی، حملات در رای گیری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
924. ضرورت ارزیابی امنیتی نرم افزارهای شهر الکترونیک
کلیدواژه ها: ارزیابی امنیتی، نرم افزار، آسیب پذیری، بازبینی کد، تست نفوذ، متدولوژی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
925. نقش خانه های فرهنگ و فرهنگسراها در نهادینه سازی و توسعه فرهنگ شهر الکترونیکی با تأکید بر رویکرد مکانی - فضایی
کلیدواژه ها: شهرالکترونیکی، مراکز فرهنگی، تعادل فضایی - کالبدی، خدمات الکترونیکی، آموزش، توسعه فرهنگ شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
926. قرار دادهای الکترونیک و چالشهای آن در شهر های الکترونیکی
کلیدواژه ها: قرارداد الکترونیک، تجارت الکترونیک، شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
927. قوانین، مقررات و راهکارهای تامین امنیت در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: امنیت، حریم خصوصی، داده ، اطلاعات، شبکه، تدبیر پیشگیرانه
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
928. واکاوی چیستی اخلاق در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: اخلاق، تشکلهای مجازی، راهبرد اخلاقی، گفتمان، فضای مجازی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
929. بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، دستگاه خودپرداز، پایانه فروش، تلفن بانک، اینترنت بانک، کارتهای بانکی، موبایل بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
930. پیشنهاد یک مدل مفهومی در راستای یکپارچه سازی خدمات پرداخت سیار در شهر الکترونیک
کلیدواژه ها: پرداخت سیار، تجارت سیار، شهر الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
931. آثار بکارگیری دسترسی مستقیم به بازار (DMA) در بازار سرمایه ایران
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، بازارسرمایه، شهر الکترونیکی ، DMA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 5 -
932. کاربردهای فناوری RFID توسط بانکها در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی ، مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی، شناسه تشخیص امواج رادیویی و شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 9 -
933. بورس الکترونیک در شهر الکترونیک
کلیدواژه ها: بورس الکترونیک، شهر الکترونیک، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
934. درآمدی بر مالیات الکترونیکی در شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: مالیات الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، اداره مالیاتی، پول الکترونیکی، گمرک الکترونیکی، شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 5 -
935. چالشهای تبلیغات مبتنی بر موبایل در مقایسه با تبلیغات وب در یک شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: تبلیغات اینترنتی، مدل تبلیغاتی، تبلیغات مبتنی بر موبایل، علائم تجاری، نرخ بازخورد مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 7 -
936. سامانه ای مدیریار برای وفادارسازی مشتریان در بازارهای الکترونیکی
کلیدواژه ها: سامانه مدیریاری، وفادارسازی مشتریان، شاخص ارزش عمر مشتری، کارایی سنجی در شهر الکترونیکی، مشوق های خرید در بازارهای الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 6 -
937. نقش سیستم پیشنهاد دهنده و روشهای استفاده از آنها در فروشگاههای الکترونیکی
کلیدواژه ها: سیستم پیشنهاد دهنده، بازار الکترونیکی، فروشگاه الکترونیکی، خرید و فروش اینترنتی، تجارت الکترونیکی، شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 5 -
938. بکارگیری مدل اجزا کسب و کار برای بنگاههای شهر الکترونیک
کلیدواژه ها: مدیریت خدمت، مدل اجزا کسب و کار، شهر الکترونیکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
939. خدمات پلیس الکترونیک، نسل جدید گواهینامه رانندگی
کلیدواژه ها: گواهینامه الکترونیک ، پلیس الکترونیک، دولت الکترونیک، شهر الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 8 -
940. چارچوبی برای معماری سازمانی شهر الکترونیکی
کلیدواژه ها: شهر الکترونیکی، شهر داری الکترونیکی، چارچوب معماری سازمانی، چارچوب زکمن، چارچوب معماری سازمانی فدرال
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 11