بر اساس تحلیلهای انجام شده، تا کنون
1508
مقاله
در زمینه
شهر الکترونیک
ارائه شده است.
در نمودار زیر توزیع سالانه مقالات منتشر شده را مشاهده میکنید.
لیست مقالات شهر الکترونیک
-
321. بررسی تاثیر عقاید کارکردی و ذهنی بر حساسیت برند سازمان در شرکت های b۲b شهر کرمانشاه (شرکت با شرکت) (مورد مطالعه: شرکت های دارای نماد اعتماد الکترونیک enamad.ir شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: عقاید کارکردی، عقاید ذهنی، ترجیح برند، حساسیت سازمانی برند.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
322. بررسی معماری شهر های هوشمند: فناوری ها، حوزه های کاربردی و چالش های آینده شهری
کلیدواژه ها: شهر هوشمند، هوشمند سازی، شهر الکترونیک، شهروند هوشمند، ساختمان های هوشمند
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس ملی مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
323. بررسی تجربیات پیاده سازی و تحقق شهرداری الکترونیک
کلیدواژه ها: تجربیات پیاده سازی، تحقق شهرداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، حقوق، مطالعات اجتماعی و روانشناسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
324. ضرورت مدیریتی تحقق شهر الکترونیک در رسیدن به اهداف توسعه پایدار
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، توسعه پایدار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی عمران، معماری، شهرسازی با رویکرد توسعه زیرساخت های شهری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
325. ارزیابی مولفه های بانکداری الکترونیک با رویکرد مدیریتی رضایت شهروندان (مطالعه موردی: فردیس کرج)
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، مدیریت شهری، فردیس کرج.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
326. یک رویکرد جدید از شهرداری الکترونیک مبتنی بر فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: هوش تجاری، شهرداری الکترونیک، داشبورد، کارت امتیاز، داده کاوی، شاخص های کلیدی عملکرد، مدیریت استراتژیک، انباره داده های تحلیلی، مدیریت دانش، سیستم های اطلاعاتی.
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
327. سنجش توسعه خدمات دیجیتال و رضایت شهروندان در دوران کرونا در منطقه یک شهرداری تهران
کلیدواژه ها: توسعه خدمات دیجیتال ، رضایت شهروندان در دوران کرونا ، شهر هوشمند ، مدیریت
محل انتشار مقاله: اولین کنگره بین المللی مهندسی عمران، معماری، مصالح ساختمانی و محیط زیست
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
328. نقش شهروندان در دولت الکترونیک و شهرهای هوشمند
کلیدواژه ها: حکمرانی الکترونیک، شهر هوشمند ، دولت الکترونیک، ارزیابی حکمرانی الکترونیک G۲C,G۲G,G۲B
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
329. ارزیابی آمادگی الکترونیکی شهرداری فولادشهر اصفهان در راستای تحقق شهرداری الکترونیک
کلیدواژه ها: شهرداری الکترونیکی، زیرساخت فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در عمران، معماری، مدیریت شهری و محیط زیست
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
330. شهر الکترونیک بسترساز توسعه پایدار شهری
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، توسعه پایدار شهری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
331. شهر الکترونیک؛ لازمه توسعه پایدار
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک، توسعه پایدار
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
332. تاثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک با مشتریان( مطالعه موردی: شعب بانک سامان شهر تهران)
کلیدواژه ها: E-CRM، روابط الکترونیک، مشتریان، کیفیت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
333. بررسی ضرورت گرایش به فن آوری های نوین درعرصه حمل ونقل هوشمند ITS
کلیدواژه ها: حمل و نقل هوشمند، مدیریت ترافیک، شهرداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی عمران، شهرسازی، معماری و محیط زیست
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
334. راهبردهای توسعه خدمات شهرداری های الکترونیک در شهرداری تهران
کلیدواژه ها: کلمات کلیدی: راهبردها، توسعه، خدمات، شهرداری های الکترونیک، شهرداری تهران.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
335. بررسی عوامل اثرگذار بر پذیرش بازاریابی دیجیتال و تاثیر آن بر عملکرد پایدار (مورد مطالعه: یکی از بانک های خصوصی شهر تهران)
کلیدواژه ها: عوامل داخلی، عوامل خارجی، بازاریابی دیجیتال، عملکرد پایدار.
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
336. بررسی نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در تاثیر بازاریابی دیجیتال بر روی قصد خرید آنلاین مشتریان در بنگاه های معاملات ملکی شهر مشهد
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال ، قصد خرید آنلاین ، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
337. تاثیر امنیت بر اعتماد درک شده شهروندان بر مبنای رویکرد فناوری اطلاعات
کلیدواژه ها: امنیت درک شده، اعتماد درک شده، سیستم پرداخت الکترونیک، شهرداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی افق های نوین در مهندسی عمران ، معماری و شهرسازی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
338. ضرورت توجه و برنامه ریزی شهرداریها در ارتقاء و هوشمندسازی شهرها
کلیدواژه ها: شهر الکترونیک، برنامه ریزی شهری، شهرداریها، هوشمندسازی شهرها
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
339. بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات آفلاین، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت الکترونیک، اعتماد، تعهد، وفاداری الکترونیک، توصیه الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
340. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر تبلیغات اینترنتی با نقش میانجی برند سازی دیجیتال در (فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش سطح شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، تبلیغات اینترنتی، برندسازی دیجیتال
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20